Alla inlägg den 22 april 2014

Av Ann-Louise Gustafsson - 22 april 2014 21:52

Missade skriva att jag för tillfället har 216+1 maskor på stickorna just nu och fler SKA det bli!!!

Av Ann-Louise Gustafsson - 22 april 2014 21:39

Jag har gjort lite fler ugglor. Gjorde en liten familj till en som e tokig i ugglor. Som en överrasknings present och det blev mer uppskattad än vad jag trodde den skulle bli och det gör en riktigt GLAD. Hon som fick det heter Sara och va länge Antons dagis fröken.
Just nu håller jag på med en sjal från drops mönster, men oj så många gånger jag repat upp den 4 el 5 gånger!! ?!! Fasen va irriterad o arg man blir på sånt! Mönstret el diagrammet verkar ej stämma! Men med lite hjälp från plocka stick o virk grupper på FB, och från kolleger har vi NOG nu listat ut det! El rättare sagt kommit på en lösning om hur man ska göra ? Jag gör den i bara en färg, men tanken e att man ska ha några olika tror det va 4st. Men efter som jag ej e haj på att byta garn så , så här i början av karriären håller jag mej till EN färg. Men där av kommer det 'rätta' mönstret (randigt), ej fram.
Ska försöka skriva lite oftare här men jag försöker hålla mej till bara ha ett projekt i gång och det känns som om denna sjal blir ett långt projekt ! Så det kan väl bli lite steg för steg bilder el nåt annat. Vi får väl se ?
Kram, kram
Ps Annemis e du nöjd nu ?

Herr & Fru Uggla med sina tre busiga barn som flyttade hem till Sara

Bättre bild på sjalen kommer en annan dag !!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards