Alla inlägg under juni 2014

Av Ann-Louise Gustafsson - 11 juni 2014 22:34

Oj, oj oj...., så va den ÄNTELIGEN klar (sen 2-3 dagarsedan) och levererad till svärmor som fyller år i dag!!!
Det blev en hel del svordomar m.m under tiden den tillverkades, där av smeknamnet ?
Det tog ett tag tills jag kom på hur det funkade, läsa mönster och allt vad det innebar. Man kan ju säga så att INGET blev rätt från början!!! Och måttet blev rågat för ett par veckor sedan då jag satt på jobbet. En av kollegerna som jobbar natt hade fixat garn, började sticka på damma mönster den natten! Och hade kommit långt då jag kom på morgonen. Och jag som hade hålt på sååååå länge och va inte klar på länge än ?, då tappar man lusten!!
Men å andra sidan har hon stickat i MÅNGA år. Tog inte många dagar innan hennes va klar.
När jag nu ligger här i sängen å skriver så saknar jag sjalen... Kunde ju gjort den lite STÖRRE.
Men nu e det nya projekt på gång
// Isa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards